5 moduri de a ajunge la o greutate sanatoasa

Dietele nu reprezinta cel mai bun mod de a ajunge la o greutate sanatoasa. Ele creeaza modele temporare de alimentatie si, prin urmare, rezultate temporare. Majoritatea persoanelor care tin dieta recastiga greutatea pe care au pierdut-o cand se intorc la vechile obiceiuri alimentare.

Deci, care este cel mai bun mod de a pierde excesul de greutate?

Formarea unui stil sanatos de viata

Pierderea in greutate este mai probabil sa aiba succes atunci cand oamenii isi schimba obiceiurile si inlocuiesc obiceiurile vechi si nesanatoase cu cele noi sanatoase.  Iata 5 moduri de a face acest lucru:

  • Exercitiu fizic

Activitatea fizica arde in mod regulat calorii si genereaza tesut muscular. Aceste 2 lucruri ajuta oamenii sa arate si sa se simta bine si sa nu recastige greutatea pierduta. Plimbarea cu cainele, mersul cu bicicleta la scoala si efectuarea altor lucruri care cresc nivelul de activitate zilnica pot face diferenta.

Daca se doreste arderea mai multor calorii, trebuie crescuta intensitatea antrenamentului si efectuate cateva exercitii de forta pentru formarea muschilor.

  • Reducerea timpului petrecut in fata ecranelor

Oamenii care petrec mult timp in fata ecranelor sunt mai predispusi sa fie supraponderali. Trebuie stabilite limite rezonabile pentru timpul petrecut in fata televizorului, jucand jocuri video, folosind computere, telefoane si tablete fara niciun motiv legat de munca.

  • Evitarea portiilor de mancare mari

Portiile mari adauga calorii care duc la kilograme in plus. Bauturile cu zahar, cum ar fi bauturile racoritoare si bauturile sportive, sunt calorii care contribuie la obezitate. Asadar, trebuie alese portii mai mici si trebuie optat pentru apa sau lapte degresat.

  • Consumul celor 5 portii de fructe si legume pe zi

Fructele si legumele sunt vitamine si minerale. De asemenea, sunt pline de fibre, ceea ce inseamna ca vor oferi satietate. Si atunci cand sunt consumate, este mai putin probabil ca oamenii sa manance in exces.

  • Nu trebuie sarit peste micul dejun

Micul dejun stimuleaza metabolismul, arzand calorii chiar de la inceput si ofera energie. Oamenii care sar peste micul dejun sunt deseori atat de flamanzi incat mananca mai mult mai tarziu. Asa ca mananca mai multe calorii decat ar fi avut daca ar fi luat micul dejun. De fapt, persoanele care trec peste micul dejun au adesea un IMC mai mare decat persoanele care iau micul dejun.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.