Software-ul CRM – planificare, control, precizie
Software-ul CRM este unul dintre cele mai eficiente programe de management ce poate fi utilizat de orice companie, indiferent de domeniul in care activeaza. Mai mult decat atat, aplicatia poate fi modificata astfel incat sa corespunda cu exactitate particularitatilor fiecarui business, in parte. Beneficiile aduse sunt dintre cele mai diverse, investitia dovedindu-se a fi una cu adevarat profitabila.
Principalele puncte forte ale unui software CRM – cum ajuta la imbunatatirea activitatii?
Softul ajuta la automatizarea unui numar de activitati, dar si la standardizarea procesului de vanzare. Cu alte cuvinte, noii angajati se integreaza mult mai repede, rezultatele obtinute fiind usor de prevazut datorita cresterii calitatii vanzarilor.
In plus, aplicatia ajuta si la cresterea eficientei procesului de marketing, putand fi integrata inclusiv cu sistemul ERP. Ce inseamna acest lucru? Modulul CRM poate sa ofere optiuni variate de filtrare a informatilor de la partenerii de business si contactelele incheiate, pana la istoricul achizitiilor.
Nu in ultimul rand, programul ofera un control mult mai bun si o imagine de ansamblu asupra operatiunilor de vanzare. Toate informatiile sunt integrate intr-un system, ceea ce duce la cresterea eficientei.
Aplicatia poate fi achizitionata direct de pe site-ul AttoSoft.ro, la un pret mai mult decat avantajos. Echipa tehnica ofera asistenta si instruire fiecarui client, pentru o integrarea cat mai rapida. Trebuie mentionat faptul ca modulul CRM are o interfata prietenoasa si este usor de folosit, fara sa ridice nici cea mai mica problema utilizatorilor sai.
Software CRM | program de distributie | AttoSoft.ro
Clientii pot cumpara si alte aplicatii disponible pe site, astfel incat sa isi simplifice activitatea zilnica desfasurata in cadrul companiei. Spre exemplu, programul de distributie este o alta solutie ingenioasa care vine in sprijinul managementului prin gestionarea eficienta a fluxului vanzarilor. Rezultatele obtinute sunt vizibile chiar din prima saptamana de utilizare, ceea ce reprezinta un mare punct in plus.
Indiferent de tipul programului achizitionat, clientii au parte atat de asistenta telefonica, prin apelarea numerelor disponibile pe site, cat si de asistenta online. Echipa tehnica a pus la punct si un portal al clientilor, unde companiile care activeaza in acelasi domeniu de activitate pot comunica mult mai simplu si mult mai rapid intre ele.