Factori care semnaleaza necesitatea unui nou sistem CRM

Traim intr-o lume care se schimba la viteza super-sonica. Ceea ce parea o tehnologie de varf acum 10 ani, a devenit astazi o necesitate, aspect valabil si pentru industria CRM care s-a schimbat enorm de mult de cand a aparut pentru prima data la inceputul anilor 1990.

Nu numai ca exista o serie de furnizori CRM care sunt capabili sa raspunda marimii, necesitatilor si capacitatilor financiare ale oricarei afaceri, dar clientii pot fi rasfatati si in ceea ce priveste inovatia. Ca urmare, unele sisteme CRM mai vechi nu mai sunt utile, devenind incapabile sa ofere functii noi. Acesta este motivul pentru care multe companii care folosest un sistem CRM observa necesitatea trecerii la un sistem actualizat si performant.

Nimanui nu-i plac schimbarile, iar cand vine vorba de CRM, sunt multe lucruri de luat in calcul: implementarea, personalizarea, integrarea si instruirea utilizatorilor, costul upgrade-urilor si multe altele.

Cu toate acestea, exista o serie de factori care semnaleaza ca a venit momentul pentru schimbare:

  1. Sistemul CRM actual este depasit, adica nu se pot efectua apeluri telefonice si nici chat live direct din program, nu permite integrarea aplicatiilor de semnaturi digitale, nu are tablouri interactive pentru o analiza usoara.

  2. Aveti nevoie de noi posibilitati de implementare si de metode de acces la distanta.

  3. Sistemul ar trebui schimbat daca utilizatorilor nu le place interfata sau experienta generala pe care le-o ofera programul.

  4. Schimbare este necesara si atunci cand apar confuzii din cauza multor caracteristici complexe.

  5. Daca agentii sau colaboratorii refuza sa utilizeze CRM, acesta ar trebui schimbat cu unul care ofera mai mult.

  6. In cazul in care furnizorul de software CRM ofera spriijin insuficient sau incert, este mai mult decat evident ca este necesara schimbarea.

Daca ati studiat situatia si ati regasit cateva simptome care descriu o relatie de incompatibilitate cu sistemul CRM actual, atunci este timpul sa actionati. Adoptarea unui nou soft CRM nu este chiar asa inspaimantatoare si dificila precum pare, iar cu suportul adecvat si pregatirea corespunzatoare, este imposibil sa nu gasiti un program care sa ofere ceea ce aveti nevoie.

Indiferent ca aveti nevoie de soft CRM sau solutii ERP, compania si echipa AttoSoft este gata sa vi le ofere intr-un mod adaptat si pliat nevoilor avute. Accesati attosoft.ro si veti primi asistenta de care aveti nevoie pentru a atinge succesul!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.