Esti ceea ce mananci, dar stii ce alimente sunt benefice pentru sanatatea ta?

Deja stim cu totii ca vechea zicala “Suntem ceea ce mancam” este adevarata. Cu toate acestea, oamenii care isi limiteaza dieta la alimente nesanatoase vor suferi, fara indoiala, consecintele de a nu da organismului ceea ce are nevoie pentru a se mentine sanatos. Rezultatul nu este doar oboseala si energiea scazuta, ci si o sanatate precara. Intelegerea acestei legaturi clare dintre sanatate si dieta va poate determina sa alegeti alimentele mai bine.

Alimentele sunt esentiale.

Oamenii le consuma de la sine, dar avem nevoie de substante nutritive. Vitamina C si alte vitamine si minerale sunt necesare pentru a mentine toate partile organismului sanatoase si functionale.

Fiecare lucru pe care il facem se intampla datorita nutrientilor pe care ii oferim corpului. Alimentele ne dau combustibilul pentru a putea gandi si energia pentru a ne misca muschii. Micronutrientii, vitaminele si mineralele exista pentru ca organismele noastre sa poata functiona.

Singurul mod in care organismul va obtine multe substante nutritive necesare pentru a ramane sanatos si pentru a functiona este consumand o mare varietate de alimente sanatoase.

Alimentatia a trecut de la necesitate la cheia care permite organismului sa fie cel mai bun nivel functional. Cercetarile arata ca o nutritie corecta optimizeaza sanatatea si ca acumularea unor cantitati suficiente de vitamine si minerale poate, de asemenea, sa reduca riscul imbolnavirii.

Multe alimente au un impact imens asupra sanatatii inimii. Cercetarile au demonstrat ca fructele si legumele si o dieta bogata in cereale integrale si cu un continut scazut de grasimi saturate pot ajuta la protejarea organismului impotriva bolilor de inima si hipertensiunii arteriale, in timp ce o dieta bogata in grasimi saturate si transaturate, fara un consum suficient fructe si legume, duc la aparitia acestor boli.

Chiar si mici deficiente in dieta adoptata, pot avea un impact negativ enorm asupra sanatatii. Cea mai frecventa problema de sanatate din cauza lipsei de nutrienti este deficitul de fier. In perioada de menstruatie, de exemplu, femeile si fetele au nevoie de o cantitate mare de fier in dietele lor pentru a inlocui ceea ce pierd in fiecare luna. Fierul este, de asemenea, un nutrient esential pentru sugari, copiii si adolescentii in crestere.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.