Elimina stresul si anxietatea pentru a dormi mai bine

Esti una dintre acele persoane care are probleme cu somnul, seara nu adoarme iar dimineata nu este capabil sa se trezeasca? Stresul rezidual, grijile si nervozitatea acumulate pe tot parcursul unei zile sunt cele care nu te lasa sa dormi si sa te odihnesti asa cum ar trebui. Atunci cand nu poti adormi sau ai dificultati in a te trezi, noteaza pe o foaie de hartie ceea ce s-a intamplat cu o zi inainte, ce probleme ai intampinat si ce griji ai avut. In acest fel vei putea intelege ce anume sa faci pentru a elimina stresul si grijile pe care le acumulezi pe timpul zilei pentru a avea parte de un somn odihnitor si de o buna trezire.
Daca nu te poti opri din a-ti face griji, in special despre lucruri care iti depasesc aria ta de control, atunci ar trebui sa inveti cum sa-ti tii sub control gandurile. De exemplu poti invata cum sa iti evaluezi grijile pentru a vedea daca acestea sunt cu adevarat realiste si cum sa indepartezi frica irationala cu alte ganduri mult mai productive. Pana si numararea oilor este un gand mai productiv decat grijile inainte de culcare.
Daca stresul legat de locul de munca, de familie sau de scoala este cel care te tine treaz noaptea atunci se poate sa ai nevoie de ajutor in ceea ce priveste managerierea acestuia. Si pe langa astea achizitionarea unor lenjerii de pat bumbac si a unor pilote matlasate iti pot face somnul mai placut si mai odihnitor.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.