Ce verificari se fac in service inainte ca soferii sa se prezinte intr-o statie ITP
Inainte ca soferii sa se prezinte intr-o statie ITP din Militari conform programarii facute, conducatorii auto au cateva verificari de facut pentru a se asigura ca trec cu brio peste acest test si ca pot conduca masina in conditii perfect legale pe soselele Romaniei.
In cazul in care specialistii ITP considera ca masina pune in pericol siguranta pe sosele a conducatorilor auto sau a altor participanti la trafic si ca masina prezinta defectiuni grave pot decide sa refuze autoturismul si sa cheme conducatorul peste 30 de zile cu defectiunea rezolvata.
Verificarea becurilor si sistemului de iluminare a autoturismului inainte de prezentarea intr-o statie ITP din Militari
Inspectorii ITP din cadrul unei statii de specialitate AlfaITP.ro recomanda conducatorilor auto sa verifice sistemul de iluminare si becurile autoturismului. O singura defectiune minora poate duce la respingerea autoturismului la ITP. Sunt cazuri in care conducatorii auto se prezinta la ITP si constata ca din cele trei stopuri pe frana, doua nu merg pentru ca au becurile arse, acelasi lucru fiind valabil pentru luminile de marsarier,de ceata sau de alte lumini. Verificarea becurilor nu dureaza mai mult de cinci minute si poate scuti conducatorii auto de cheltuieli suplimentare.
Seria de motor trebuie sa fie vizibila pentru inspectorii ITP
In cazul in care inspectorii ITP in Bucuresti nu pot sa vada seria de caroserie si de motor sau acestea nu sunt conforme cu cele din cartea de identitate a masinii, atunci masina nu va trece testul ITP.
ITP din Militari | ITP in Bucuresti | AlfaITP.ro
La inspectia tehnica periodica nu trebuie sa existe erori in bord
Cu siguranta masina care are erori in bord nu va trece inspectia ITP. Martorii aprinsi in bord de orice fel vor ridica semne de intrebare si vor determina inspectorii sa ajunga la concluzia ca ceva nu functioneaza bine si ca autoturismul consuma mult.
Parbrizul intact si bujii fara defecte pentru inspectia tehnica periodica
Nu in ultimul rand, inainte de a se prezenta intr-o statie ITP, conducatorii auto trebuie sa se asigure ca nu exista fisuri in parbriz si ca bujiile nu sunt vechi sau proaste, pentru ca in caz contrar masina consuma mai mult, noxele sunt mai mari si inspectorii nu isi dau acordul pentru ca autoturismul sa poata circula cu ITP-ul aprobat.